Aktualności

wiosna/lato 2016

maj/czerwiec 2016

Po dobrej zimie czas na jeszcze lepsze lato... Pływamy non stop po naszej pięknej rzecz Bóbr. Pływamy z rodzinami, pływamy ze szkołami i pływamy z firmami... Oby tak do końca października... ZAPRASZAMY I WAS!!!

SEZON 2015

Październik 2015

Sezon 2015 był dla nas bardzo pracowity, ale i bardzo udany. Po bardzo dobrej zimie, mieliśmy jeszcze lepsze lato, co zaowocowało rekordową ilością grup i klientów indywidualnych na spływach pontonami. Co prawda niski stan rzeki Bóbr w końcówce sezonu wyhamawał popyt klientów na spływy, ale i tak było nieźle!

Do tego wprowadziliśmy do oferty organizację biegów górskich i nie chwaląc się, doświadczenie zdobyte przy organizacji imprez integracyjnych zaowocowało kapitalnymi zawodami biegowymi: KARPACZ MARATON oraz PÓŁMARATON RUDAWY JANOWICKIE.

NETFACTORY

czerwiec 2014

Podjęliśmy współpracę z profesjonalną firmą reklamową NETFACTORY zajmującą się promowaniem ciekawych miejsc i atrakcji turystycznych w rejonie Karkonoszy i okolic. Zapraszamy do odwiedzenia:

www.karpacz.net

www.szklarska-poreba.pl

www.swieradow-zdroj.com

TVN

Kwiecień 2014

Kolejna impreza dla TVN zrealizowana. Tym razem w Świeradowie Zdroju w Hotelu Biały Kamień. Piękne miejsce. http://www.bialykamien.com/

zima 2014

styczen 2014

Zima przyszla pozno ale jest. Niemniej jednak my nie proznowalismy. Galeria wkrotce...

Wakacje 2013 - Splywy pontonami

wrzesień 2013

Pomimo kiepskiego początku lata (powódź w czerwcu) sezon mieliśmy bardzo udany. Pogoda dopisywała, co zachęcało rodziny z dziećmi do korzystania z naszej nowej atrakcji. Ponadto odwiedziło nas wiele kolonii i wycieczek dzieci i młodzieży. Wspólnie z Aeroklubem Jeleniogórskim udostępniliśmy naszą atrakcję bezpłatnie dla dzieci z półkolonii z Jeleniej Góry.

Splywy pontonami - Bobrowa Dolina - Przystań Łomnica

14 czerwca 2013

Spływy pontonami cieszą się bardzo dobrym odbiorem wśród naszych uczestników. Niestety pogoda w tym roku nie dopisuje oraz powódź utrudniła nam działania. Nie mniej w między czasie odbyliśmy specjalistyczne szkolenie na wodach szybkopłynących pod okiem wysoko wykwalifikowanej kadry z centrali GOPR. Więcej informacji i film ze szkolenia będzie dostępny już niebawem...

I ZIMOWE ZAWODY O PUCHAR HOTELU GOŁĘBIEWSKI

2 luty 2013

Frekwencja na I ZIMOWYCH ZAWODACH O PUCHAR HOTELU GOŁĘBIEWSKI zaskoczyła samych organizatorów. Spodziewaliśmy się ok. 30 dzieci, a w przed dzień zawodów mieliśmy zgłoszonych z samego hotelu prawie 80os. i około 20os. z poza hotelu. W dniu zawodów doszło kolejnych kilkanaście osób i na liście startowej zrobiło się prawie 120 nazwisk! Ostatecznie w zawodach wzięło udział 92 dzieci.

Głównymi nagrodami oprócz wspaniałych medali i pucharów, były weekendowe pakiety pobytowe ufundowane przez Hotel Gołębiewski dla całej rodziny.

Wszystkim zwycięzcom serdecznie gratulujemy. Wyniki TUTAJ.

Splywy pontonami - Bobrowa Dolina - Przystań Łomnica

25 stycznia 2013

Podpisana umowa z Pałacem Łomnica oraz oficjalne wsparcie gminy Mysłakowice zaowocowało potwierdzeniem powstania od sezonu 2013 nowej atrakcji w regionie spływy pontonami raftingowymi na rzec Bóbr na trasie Trzcińsko-Bobrów-Wojanów-Łomnica. Dostępne będą 2 trasy. Szczegóły tutaj: Bobrowa Dolina

Zima 2013

Grudzien 2012

No i znów przyszła piękna zima a wraz z nią nowi adepci pięknego sportu jakim jest narciarstwo i snowboard. Zapraszamy do naszej szkółki dorosłych i dzieci.

www.superski.pl

BERGA - PLAY - WOODSTOCK 2012

Sierpień 2012

"Siema Kochani!" Ale to był czad!!! Musimy się pochwalić. Zostaliśmy zaproszeni do współpracy przy Przystanku Woodstock przez operatora sieci komórkowych PLAY. Nasze rewelacyjne Land-Rovery Defendery wpadły w oko właśnie tej firmie i tak oto spędziliśmy 5 szalonych dni na Przystanku Woodstock! Były upały, były ulewy, ale w przyszłym roku, jak będzie taka okazja na pewno tam wrócimy!

Teraz wasza kolej na wypróbowanie naszych Landków...

Spływ

Wakacje 2012

Nowa atrakcja SPŁYW PONTONAMI po rzece Bóbr, jaką wprowadziliśmy do naszej oferty w tym roku spotkała się z bardzo dużym uznaniem wśród uczestników.

Jest to doskonała propozycja dla małych i dużych uczestników lubiących aktywny wypoczynek!

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!!!

wiecej na: http://berga.pl/offer/splywy

ZIMA 2012

29 luty 2012

Ferie się już skończyły, ale warunki narciarskie nadal są doskonałe! Nie ulega wątpliwości, że to była najlepsza zima od kilku dobrych lat! Dla Bergi (grupy zorganizowane) i dla naszej szkółki narciarskiej SUPERSKI (klienci indywidualni - głównie rodziny z dziećmi) bez wątpienia był to najlepszy sezon od początku istnienia.

W tym roku dopisało wszystko: śnieg, mróz, słońce i ogromna ilość chętnych na naukę jazdy na nartach i snowboardzie!

Cały czas zapraszamy na marcowe, wiosenne szusowanie po świetnie przygotowanych stokach oraz wszystkich, którzy się nie odważyli w tym roku już na przyszły sezon!

DO ZOBACZENIA W GÓRACH!

Narty i snowboard 2012

styczeń 2012

Fantastycznie zaczął się nam nowy sezon narciarski!!! Doskonałe warunki zarówno w po polskiej stronie Karkonoszy jak i w czeskich kurortach sprawiają, że duża ilość grup zorganizowanych oraz rodzin z dziećmi korzystają z usług naszej szkoły narciarskiej www.superski.pl

Quady i off road 4x4

Listopad 2011

Jest nam niezmiernie miło poinformować Państwa, że po ponad półtora rocznych negocjacjach, jako jedyna firma otrzymaliśmy wyłączność na użytkowanie byłego poligonu wojskowego. Teren ma niesamowity potencjał dla rozwoju turystyki quadowej i off roadowej. Jego obszar to ponad 200 hektarów lasów, pagórków, przepięknych wzgórz, strumieni i bagnistych miejsc. Lączna długość tras wynosi kilkadziesiąt kilometrów i jest bardzo zróżnicowana pod względem trudności. Mamy trasy łatwe i bardzo łatwe oraz trudne i bardzo trudne, po ekstremalnie ciężkie. Poligon jest malowniczo umiejscowiony u podnóża Karkonoszy, tylko 10min jazdy z Karpacza w stronę Jeleniej Góry.

ZAPRSZAMY DO TESTÓW NASZYCH MASZYN w niesamowitym miejscu!!!

Berga na Facebooku

12 stycznia 2011

Idąc z duchem czasu i ulegając ogólnonarodowym trendom postanowiliśmy umieścić profil Bergi na Facebooku. Jeśli masz ochotę podzielić się opinią na nasz temat ze swoimi znajomymi, zachęcamy do umieszczenia informacji na naszym profilu.

www.facebook.com

Pozdrawiamy, Zespół Berga.

Wyprawa w Himalaje

październik 2010

Firma BERGA została jednym z głównych sponsorów wyprawy w Himalaje naszego znakomitego kolegi z Grupy Karkonoskiej GOPR Andrzeja Sokołowskiego i jego partnerów.

Oto kilka słów nt. wyprawy zamieszczonych na oficjalnej stronie:

Pierwsze wejście na Gaurisankar miało miejsce 8 maja 1979 roku południowo-zachodnią granią ( John Roskelley i Dorje Sherpa ) W tym samym roku został zdobyty południowy wierzchołek długą południowo-zachodnią granią. Szczyt leży na wschód ok.100km od Kathmandu na granicy Tybetu z Nepalem w rejonie Rolwaling Himal i jest drugim co do wysokości szczytem tego rejonu. Głównym celem wyprawy będzie, wspinaczka jeszcze niezdobytą południową ścianą Gaurisankar South. Południowa ściana stanowi ambitny cel do poprowadzenia nowej drogi. Duży skalno-lodowy mur jest wysoki na ok 1,5km i szeroki na ok. 3km - dane wg dostępnych map oraz Google Earth.

A to nasz plan wyjazdu: Najpierw lecimy do Kathmandu. W stolicy Nepalu dopniemy formalności związane z pozwoleniem itp., następnie wynajętym samochodem terenowym udamy się do miejscowości Sigathi. Skąd już pieszo z pomocą tragarzy w ciągu 4-5 dni planujemy podejść pod naszą górę. Od szlaku, który ciągnie się w głąb doliny będziemy mieli jeszcze 1km podejścia w pionie pod samą ścianę:) Od tego etapu zacznie się prawdziwa akcja górska tj. aklimatyzacja, rekonesans i dokładne obranie w zależności od warunków linii, którą będziemy chcieli się wspiąć. Podczas wyprawy na bieżąco będą zamieszczane na stronie informacje dotyczące działalności i postępach naszej wyprawy.

Kilka słów o Andrzeju:

Andrzej Sokołowski, lat 29.

Wspina się od 10 lat, począwszy od przydomowego bulderingu, poprzez Karkonosze, Tatry, Alpy, Norwegię, USA (m.in. Yosemite, Indian Creek, Moab) aż po Himalaje. Autor kilkudziesięciu nowych dróg skałkowych w rejonie Dolnego Śląska do trudności VI.5 oraz kilku nowych dróg w górach wysokich. Współautor nowej drogi o nazwie Droga Szkocka VIII-, 4xA0, ok. 1000m w Tybecie Wschodnim na szczycie Niuxin Shan (4950m). W 2008 roku współautor nowej mikstowej drogi o nazwie Dzień Niepodległości M7, W5+ 1200m, na szczycie Pharilapcha (6017m) w Nepalu. W roku 2009 nieukończona (z powodu kontuzji partnera) droga w Tien Shan w Kirgistanie na szczycie Peak Minsk (5200m). Uprawia ski-alpinizm. Aspirant na przewodnika IVBV, członek PSPW. Zawodowo związany z Pogotowiem Górskim Grupą Karkonoską.

AVALANCHE

17 maja 2010

Jest nam miło Państwa poinformować, że zostaliśmy zaproszeni do współpracy z jednym z najbardziej profesjonalnych w Jeleniej Górze sklepów górskich - AVALANCHE.

Sklep Avalanche z pełnym entuzjazmem angażuje się w działania promocyjne aktywnego wypoczynku u nas w górach oraz jest doskonałym partnerem przy realizacjach zajęć dla najmłodszych, fundując nagrody rzeczowe dla najlepszych uczestników.

Zapraszamy do sklepu na ul. Grodzka 13 w Jeleniej Górze lub na stronę internetową www.avalanchesklep.pl

Wszyscy nasi klienci otrzymują stosowne zniżki.

Karpacz - miasto pod Śnieżką - www.karpacz.net

25 lutego 2010

Pragniemy Państwa poinformować, że zostaliśmy zaproszeni do współpracy przez najbardziej profesjonalny portal poświęcony miastu Karpacz. Portal Karpacz - Miasto pod Śnieżką, to zbiór najlepszych atrakcji turystycznych, miejsc noclegowych, oraz szkół narciarstwa i snowboardu w Karpaczu.

Zapraszamy na KARPACZ - MIASTO POD ŚNIEŻKĄ!!!

S U P E R S K I . P L

styczeń 2010

W związku z bardzo dużym zainteresowaniem naszymi zimowymi usługami w zakresie nauki jazdy na nartach i snowboardzie postanowiliśmy od stycznia 2010 oficjalnie zaprezentować naszą szkółkę narciarstwa i snowboardu z ofertą skierowaną zarówno do grup, jak i klientów indywidualnych.

Zapraszamy na naszą nową stronę www.superski.pl

SEZON ZIMOWY ROZPOCZĘTY

Listopad/grudzień 2009

My już rozpoczęliśmy sezon zimowy... A ty?! Tym razem wybraliśmy się z uczestnikami we włoskie Alpy do Livigno! Było fantastycznie: prawie dwa metry świeżego śniegu, wspaniale przygotowane trasy, szybkie wyciągi i cudowny alpejski klimat. Aha i jeszcze jedno: w Livigno jest strefa bezcłowa, więc niektórzy pamiętają tylko pierwszy i ostatni dzień pobytu...! ;-)))

NASZE GRATULACJE!

październik-listopad 2009

Potwierdza się obiegowa opinia, że w Berdze pracują najlepsi instruktorzy. Spieszymy Państwu donieść, że jeden z naszych najlepszych instruktorów Janusz Ciężki dostał się do Wyższej Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych w Dęblinie. Po kilkutygodniowych, morderczych testach, zarówno fizycznych, jak i psychologicznych Janusz znalazł się w szczęśliwej 50stce, która została wyłoniona spośród kilkunastu tysięcy chętnych! Po ukończeniu szkoły Janusz będzie pilotem Wojska Polskiego. NASZE NAJSERDECZNIEJSZE GRATULACJE!!!

JANUSZ, ŻYCZYMY POWODZENIA, WYTRWAŁOŚCI I NA PRZEKÓR SWOJEMU NAZWISKU NIE DAJ SIĘ GRAWITACJI!!!

Więcej o Januszu znajdziesz tutaj: JANUSZ CIĘŻKI

ZLOT KIA 4x4

koniec kwietnia 2009

Jest nam niezmiernie miło Państwa poinformować, że pod koniec kwietnia mieliśmy przyjemność organizować zlot FANKLUBU KIA 4X4. Zjechało ponad 100 aut, które w zorganizowanej kolumnie przejechały trasę widokowo off-roadową na odcinku blisko 100km! Pogoda dopisała bylo naprawdę fantastycznie!!!

Mali Turyści

17 kwietnia 2009

Jest nam niezmiernie miło Państwa poinformować, że zostaliśmy zaproszeni do współpracy z portalem internetowym Mali Turyści. Nasza firma została wybrana spośród wielu kandydatów, a naszym zadaniem będzie udzielać porad dotyczących bezpieczeństwa w górach rodzinom planującym wyjazd w góry. Porady będą również przydatnym przewodnikiem dla opiekunów, nauczycieli, instruktorów zorganizowanych wyjazdów szkolnych.

ZAPARASZAMY na stronę www.maliturysci.pl

BERGA i DOM DZIECKA z Gliwic

Luty 2009

2-go lutego 2009 w Ośrodku Wojków w Kowarach BERGA miała przyjemność zorganizować AKTYWNE ZAJĘCIA dla dzieci z Domu Dziecka z Gliwic. Opowiadaliśmy o bezpieczeństwie w górach, zasadach obowiązujących na szlakach oraz o ekologii. Jednak największym zainteresowaniem cieszyły się zajęcia praktyczne, gdzie pokazywaliśmy na czym polegają techniki alpinistyczne.

Każde dziecko mogło spróbować swoich sił na wysokości. Nasi instruktorzy wciągali maluchy pod sam sufit sali sportowej na wysokość 6m. Zabawa była super! Każdy kto się odważył wejść na górę otrzymywał od nas upominek w postaci karabinka ufundowanego przez firmę ASSECURO. Wielkie podziękowania dla Grześka BATMANA Tarczewskiego za zorganizowanie upominków.

TAG HEUER

Styczeń 2009

Od sezonu zimowego 2008/2009 wprowadziliśmy do naszej oferty organizację zawodów narciarskich i snowboardowych na najwyższym poziomie. Zakup profesjonalnego sprzętu do elektronicznego pomiaru czasu firmy TAG HEUER, pozwala przeprowadzać nam zawody rangi FIS i PZN. Organizacja zawodów na amatorskim poziomie z elektronicznym pomiarem czasu to świetna atrakcja dla Państwa Klientów.

FISCHER

Od stycznia br. nasza firma pozyskała nowego PARTNERA - jedną z najlepszych firma narciarskich na świecie - FIRMĘ FISCHER!!! Jest to sukces wielomiesięcznych, obustronnych rozmów dotyczących współpracy.

LAND ROVER DEFENDER

Grudzień 2008

Pragniemy Państwa poinformować, że pod koniec 2008 roku zakupiliśmy, jedne z najlepszych samochodów terenowych na świecie, dwa LAND ROVERY DEFENDERY. Pokonywanie trudnych tras OFF-ROAD 4x4 nie stanowi dla tych samochodów żadnego problemu. Z przyjemnością zabierzemy Państwa na przejażdżkę po przepięknych okolicach naszych gór. Nauczycie się Państwo nowych umiejętności, jakimi jest m. in. prowadzenie auta w trudnych warunkach terenowych.

BERGA CHARYTATYWNIE

WAKACJE - LIPIEC 2008

BERGA już po raz drugi charytatywnie podjęła się zorganizowania atrakcji dla dzieci podczas Dni Wojcieszowa. Największą popularnością cieszyło się budowanie wieży ze skrzynek, strzelanie z łuku i wiatrówek. Ponadto nasi instruktorzy wozili najmłodszych na quadach po wymagającym terenie. Przejazd przez strumyk zapierał dech w piersiach wszystkim - bez wyjątku!!!

Dzięki naszym partnerom rozdaliśmy wiele fantastycznych nagród i gadżetów. Plecaki firmy HiMountain zrobiły prawdziwą furorę.

Całość imprezy dopełniała muzyka puszczana przez profesjonalnego DJ-a Tomka Andreasika, który przywiózł ze sobą mega profesjonalny sprzęt.

Pragniemy podziękować wszystkim sponsorom za wsparcie finansowe, bez których impreza nie miałaby tak fantastycznej oprawy. A są to:

• HOTEL SZRENICOWY DWÓR ze Szklarskiej Poręby
  • FIRMA TOMIS - DJ TOMEK ANDREASIK

PROFESJONALNA BIELIZNA - STOOR

Czerwiec 2008

Jest nam niezmiernie miło poinformować Państwa, że do grona naszych partnerów dołączyła firma STOOR produkująca profesjonalną bieliznę termoaktywną dla szerokiej grupy odbiorców uprawiających sporty związane z górami: narciarzy zjazdowych i biegowych, rowerzystów górskich, wspinaczy i ludzi chodzących po górach dla przyjemności. Otrzymaliśmy dla naszego TEAM-u najnowszą kolekcję koszulek do testowania w najbardziej wymagających warunkach.

Celem firmy STOOR jest dostarczenie odbiorcy produktu najwyższej jakości za przystępną cenę.

STOOR jest oficjalnym sponsorem wyprawy TIEN SHAN EXPEDITION 2008

Zapraszamy na strony STOOR-a: www.stoor.pl i www.bikesport.com.pl

BERGA w TVP

Styczeń 2008
Mamy przyjemność poinformować Państwa, że firma Berga została zaproszona do nagrania programu dla TVP o najlepszych atrakcjach turystycznych dla aktywnych w naszym regionie! Program realizowany był przy udziale Hotelu Szrenicowy Dwór (dawna nazwa Hotel Hermes). Nagraliśmy świetny materiał m.in. w Górach Sokolich i w Jaskini Nowa. Fantastyczne ujęcia udało się uchwycić na quadach oraz podczas lotu Wilgą w ekstremalnie turbulentnym powietrzu nad Szklarską Porębą!!!

KOLEJNE DWA NOWE QUADY

firma Berga wychodząc na przeciwko oczekiwaniom naszych Uczestników powiększyła ilość quadów o kolejne dwie nowe Hondy!

ZIMA 2008

22.10.2007

W Karkonoszach spadł już pierwszy śnieg i wszystko na to wskazuje, że zima 2008 będzie zupełnie odmienna od zeszłorocznej! Narciarze mają taką nadzieję, ale może lepiej nie zapeszać...!

My zapraszamy w tym roku na narciarsko-snowboardowe wypady weekendowe, SNOWKITING oraz szereg ciekawych zimowych atrakcji dla firm. Oferta zimowa już wkrótce!!!

POLSKA Wyprawa Speleologiczna MONTENEGRO 2007

sierpień - wrzesień 2007

Zapraszamy Państwa do lektury ciekawego artykułu z wyprawy do Czarnogóry Ewy Zientarskiej i Michała 'Konara' Konarskiego...

MONTENEGRO - Czarnogóra to młode państwo, które zaledwie od półtora roku znajduje się na mapie Europy. Ten piękny, górzysty kraj położony jest nad Morzem Adriatyckim. W zachodniej części Czarnogóry leżą góry Durmitor z najwyższym szczytem Bobokov Kuk (2523 m n.p.m.).

Nazwa Durmitor ma podobno celtyckie pochodzenie. Oznacza „wodę płynącą z gór" i jest jak najbardziej adekwatna do tego regionu. Durmitor to góry wapienne, pełne zjawisk krasowych, niezwykle głębokich kanionów, jaskiń, źródeł wypływających wprost ze skał i rzek tajemniczo znikających pod ziemią.

Celem wyprawy była eksploracja dziewiczych terenów pod kątem poszukiwania nowych jaskiń w dolinie Sedleni Do oraz próba znalezienia obejścia dolnego syfonu znajdującego się w najgłębszej jaskini Czarnogóry Jama na Vjetrenim Brdima (- 775 m).

Eksploracja powierzchniowa w pięknej podwieszonej dolinie nie przyniosła żadnych wielkich odkryć. Najgłębsza jaskinia w tej dolinie miała zaledwie 28 metrów, ale sprawdzenie jej pomogło w lepszym poznaniu rejonu... Także wejście do wiodącej na liście najgłębszych jaskiń Czarnogóry Na Vjetenim nie przyniosła żadnych konkretnych rezultatów.

Mimo wszytsko wyprawa ta wniosła wiele nowych, ciekawych informacji do lepszego poznania Durmitoru. Pierwszym z zaobserwowanych zjawisk jest południowo – północy kierunek rozwoju jaskiń. Wszystkie poznane obiekty kierują się w stronę Czarnego Jeziora. I tutaj można przyjąć hipotezę serbskiej pani hydrogeolog o teorii odwodnienia tego złożonego podziemnego systemu jaskiniowego. Według tej teorii wszystkie wody z jaskiń spływają do Czarnego Jeziora, a następnie z tego jeziora wypływają w kierunku południowym (powrotnym) do rzeki Pivy, która jest wywierzyskiem tego rejonu. O prawdziwości tej teorii może świadczyć głębokość Jama na Vjetrenim Brdima (- 775 m), która pokrywa się się z różnicą wysokości pomiędzy otworem jamy a lustrem wody w Czarnym Jeziorze. Jeśli to prawda to końcowy syfon w Jama na Vjetrenim Brdima jest obiecującym tematem dla nurków jaskinowych. Jeśli ktoś z Państwa był w tym regionie lub posiada jakieś cenne informacje to prosimy o informację. Być może połączymy siły w przyszłości na wspólną wyprawę...

Czarnogóra to kraj chętnie odwiedzany przez miłośników treekingu, turystyki rowerowej, żeglarstwa. Jej dziewicze tereny sprawiają wrażenie dzikości, którą coraz trudniej znaleźć w naszych górach.

Podziękowania Piotrowi Kulbickiemu za informację o teorii pani doktor hydrogeologii oraz firmie BERGA za wsparcie.

Ewa Zientarska i Michał 'Konar' Konarski

NAJLEPSI Z NAJLEPSZYCH

18.06.2007

Profesjonalizm i bardzo dynamiczny rozwój firma Berga zawdzięcza przede wszystkim ludziom, którzy tworzą nasz TEAM! Z przyjemnością informujemy, że do naszej grupy dołączył NAJLEPSZY Z NAJLEPSZYCH - Grzegorz "BATMAN" Tarczewski...

Więcej o Grześku znajdziecie w dziale O NAS.

ZAPRASZAMY...

HiMOUNTAIN

31.05.2007
Pragniemy Państwa poinformować, że profesjonalizm usług Firmy BERGA doceniła firma HiMOUNTAIN - największy producent ubrań outdoorowych i górskich w Polsce, która stała się oficjalnym SPONSOREM naszej firmy!

Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z najlepszymi!!!

HiMOUNTAIN ubiera i wyposaża członków TEAMU BERGA!!!